نمایشگاه دستاورهای دولت در عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود

نمایشگاه دستاورهای دولت در عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود
فرماندار عنبرآباد گفت: نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان عنبرآباد همزمان با هفته دولت در حسینیه مسجد امام حسین‌(ع) بازار برپا می‌شود.

نمایشگاه دستاورهای دولت در عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود

فرماندار عنبرآباد گفت: نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان عنبرآباد همزمان با هفته دولت در حسینیه مسجد امام حسین‌(ع) بازار برپا می‌شود.
نمایشگاه دستاورهای دولت در عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود

شهر خبر