مدیران شهرداری فرصت خدمتگزاری را از دست ندهند/ رضایت شهروندان در اولویت باشد
رئیس شورای اسلامی شهر شهریار گفت: مدیران و کارکنان شهرداری قدر فضای به وجود آمده را برای خدمت به مردم بدانند و از آن به خوبی استفاده کنند.
مدیران شهرداری فرصت خدمتگزاری را از دست ندهند/ رضایت شهروندان در اولویت باشد
رئیس شورای اسلامی شهر شهریار گفت: مدیران و کارکنان شهرداری قدر فضای به وجود آمده را برای خدمت به مردم بدانند و از آن به خوبی استفاده کنند.
مدیران شهرداری فرصت خدمتگزاری را از دست ندهند/ رضایت شهروندان در اولویت باشد