اهواز- تیم فولاد خوزستان با اشتباهات داوری و کادر فنی این تیم به تیم نساجی مازندران باخت و این شکست باعث شد که آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با شرایط سختی روبهرو شوند.
خبرگزاری مهر؛ گروه استانها – محمد ملازاده: تیم فولاد خوزستان مهمترین بازی خود را در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور به تیم نساجی مازندران واگذار کرد.
سرخ پوشان دیار کارون در حالی مقابل شاگردان محمود فکری شکست خوردند که تا دقیقه ۸۰ با دو گل از حریف خود پیش بودند و کم تجربگی از سوی کادر فنی میتوانست سه امتیاز شیرین و مهم را به حساب آنها اضافه کند.
اشتباهات داوری در ثبت نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم نساجی مازندران نقش مهمی را در پی داشت اما اگر کمی هوشیاری از سوی کادر فنی تیم فولاد خوزستان و در رأس آن جواد نکونام صورت میگرفت شاید فولاد خوزستان امروز در جایگاه بهتری از ششمی در جدول ردهبندی قرار داشت.
در حالی که انتظار میرفت پس از اخراج «محمد حیدریه» توسط داور بازی ما شاهد اضافه شدن نفرات با خصوصیات تدافعی بیشتری از سوی سرمربی تیم فولاد خوزستان به ترکیب این تیم باشیم، نفراتی همچون صابر حردانی و امیرحسین باقرپور وارد زمین شدند. بازیکنانی که خصوصیت تهاجمی آنها از تدافعی بیشتر است. اضافه شدن نفرات با توان دفاعی بیشتر میتوانست استحکام بیشتری را به خط دفاعی فولاد خوزستان بدهد.
بیرون کشیدن «موسی کولیبالی» یکی دیگر از اشتباهات بزرگمردان تصمیم گیر فنی سرخ پوشان بود. آنها اگر به دنبال اضافه کردن قدرت خط دفاعی خود بودند، بهتر بود به جای اضافه کردن یک مدافع به جای «کولیبالی» یک نفر از خط حمله یا خط هافبک را کم میکردند تا مدافع تنومند فولاد خوزستان در لحظات حساس پایانی عصای دست جواد نکونام میبود.
بازی مهم با نساجی مازندران به بازیکنان باتجربه نیاز داشت و حضور «شهاب الدین گردان» در درون دروازه میتوانست اعتماد به نفس بیشتری را به مدافعان این تیم بدهد. گردان که به نظر میرسد پس از اخراج مقابل ماشینسازی تبریز از سوی سرمربی فولاد خوزستان با تنبیه روبهرو شده است میتوانست با حضور در چارچوب دروازه به موفقیت این تیم کمک بیشتری کند.
«احسان مرادیان» سنگربان جوان و آینده داری است که سالها میتواند از دروازه فولاد خوزستان و حتی تیم ملی حراست کند اما با توجه به اهمیت بالای بازی مقابل نساجی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا توسط شاگردان جواد نکونام، حضور گردان با تجربه میتوانست کمک بیشتری به کسب این هدف کند.
درخواست برای بیرون آمدن بازیکنان فولاد خوزستان از میدان بازی توسط جواد نکونام از اتفاقات عجیب این دیدار بود. انجام چنین کاری از سوی سرمربی فولاد خوزستان که سالها در سطح اول فوتبال اسپانیا بازی کرده است، بسیار بعید بود.
اشتباهات داوری بخشی از بازی فوتبال است و اگر هرکس احساس کند که به تیمش ظلم شده است، بخواهد خودش اقدام کند دیگر چیزی از قانون و مقررات باقی نمیماند. همه ما باید تابع قانون و مقررات باشیم و اگر حقی از ما گرفته شده است باید از طریق قانونی به دنبال آن باشیم.
متأسفانه کادر فنی تیم فولاد خوزستان امسال از مربیان بسیار جوانی تشکیل شده است، جوانی و کمتجربگی که در بازیهای حساس و مهم به خوبی در نتایج ثبت شده به خوبی نمایان میشود.
جواد نکونام، حسین کعبی و مهدی هاشمی نسب درگذشته ملی پوشان بسیار بزرگی بودند که برای کسب افتخارات در مسیر جدید زندگی ورزشی خود به زمان بیشتری دارند و حضور یک مربی با تجربه بیشتر بر نیمکت این تیم میتوانست در لحظات حساس به جواد نکونام کمک بیشتری کند.
به هر حال تیم فولاد خوزستان پس از شکست مقابل نساجی مازندران که با اشتباهات داوری و همچنین کادر فنی این تیم به ثبت رسید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با شرایط بسیار سختی روبهرو شده است و برای به دست آوردن این هدف ضمن غلبه بر حریفان خود باید چشم انتظار لغزش تیمهای بالانشین جدول ردهبندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران باشد.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی اتاق اصناف رامهرمز اعلام کرد: قابل توجه کلیه واحدهای صنفی و صنعتی کم خطر شهرستان رامهرمز با هدف مبارزه با بیماری کرونا ویروس ۱۲ اردیبهشت ماه آخرین فرصت ثبت نام کلیه واحدهای صنفی و صنعتی در سامانه سلامت اصناف و صنایع است.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زینب قربانی مدیر تعاونی باران جنوب اندیمشک با اشاره به تولید ماسک و فعالیت در جبهه سلامت گفت: تعداد تولید روزانه ماسک در تولیدی باران جنوب اندیمشک یکهزار و ۵۰۰ عدد رسیده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: بنا به سفارش رهبر معظم انقلاب در کمک به همنوعان و خانوادههای نیازمند و به منظور انجام مسئولیت اجتماعی مخابرات استان، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، بستههای حمایتی معیشتی را با همکاری شورای فرهنگی و کارکنان این اداره تهیه کرد.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فهد خباز رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: با توجه به شرایط جاری کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین شرایط منطقهای استان که در ایام گرم سال، خدمت رسانی به ذی نفعان از جمله مشترکان و پیمانکاران شرکت گاز خوزستان گاهاً بدلیل کاهش ساعات کاری تحت تأثیر قرار می گیرد اقدامات لازم جهت راه اندازی سامانه جامع ارتباطات ویدویی بنابه دستور ابول پور مدیر عامل شرکت صورت گرفت.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح آخرین وضعیت ابتلا به