بهره‌برداری از مجهزترین دستگاه آنژیوگرافی کشور در بیمارستان شهید بهشتی قم

بهره‌برداری از مجهزترین دستگاه آنژیوگرافی کشور در بیمارستان شهید بهشتی قم
مراسم بهره‌برداری از مجهزترین دستگاه آنژیوگرافی کشور با حضور معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی قم برگزار شد.

بهره‌برداری از مجهزترین دستگاه آنژیوگرافی کشور در بیمارستان شهید بهشتی قم

مراسم بهره‌برداری از مجهزترین دستگاه آنژیوگرافی کشور با حضور معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی قم برگزار شد.
بهره‌برداری از مجهزترین دستگاه آنژیوگرافی کشور در بیمارستان شهید بهشتی قم

سپهر نیوز