متاسفانه نیروی انسانی متخصص در زمان مدیریت بحران وجود ندارد/ حتما باید چندیننفر یخ میزدند تا وزیر پاسخگو باشد
سخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجانشرقی با بیان اینکه متاسفانه در کشورمان نیروی انسانی متخصص در مدیریت بحران وجود ندارد، گفت: حتما باید چندین نفر زیر برف و سوز و سرما تلف میشدند تا وزیر جوابگو باشد.
متاسفانه نیروی انسانی متخصص در زمان مدیریت بحران وجود ندارد/ حتما باید چندیننفر یخ میزدند تا وزیر پاسخگو باشد
سخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجانشرقی با بیان اینکه متاسفانه در کشورمان نیروی انسانی متخصص در مدیریت بحران وجود ندارد، گفت: حتما باید چندین نفر زیر برف و سوز و سرما تلف میشدند تا وزیر جوابگو باشد.
متاسفانه نیروی انسانی متخصص در زمان مدیریت بحران وجود ندارد/ حتما باید چندیننفر یخ میزدند تا وزیر پاسخگو باشد