دشمنان در مذاکرات هسته‌ای تمامی هستی ما را گرفتند/ زبان دشمنان پس از برجام درازتر شده است

دشمنان در مذاکرات هسته‌ای تمامی هستی ما را گرفتند/ زبان دشمنان پس از برجام درازتر شده است
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در مذاکرات هسته‌ای تمامی هستی ما را گرفتند و ما به تمام تعهدات خود در خصوص برجام عمل کرده‌ایم اما طرف مقابل هنوز یک‌قدم برنداشته و هرروز نیز تحریم‌های جدیدی را اعمال می‌کند و زبان آنان بعد از برجام درازتر شده است.

دشمنان در مذاکرات هسته‌ای تمامی هستی ما را گرفتند/ زبان دشمنان پس از برجام درازتر شده است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در مذاکرات هسته‌ای تمامی هستی ما را گرفتند و ما به تمام تعهدات خود در خصوص برجام عمل کرده‌ایم اما طرف مقابل هنوز یک‌قدم برنداشته و هرروز نیز تحریم‌های جدیدی را اعمال می‌کند و زبان آنان بعد از برجام درازتر شده است.
دشمنان در مذاکرات هسته‌ای تمامی هستی ما را گرفتند/ زبان دشمنان پس از برجام درازتر شده است

خبر دانشجویی