طبیعت‌گردی در مازندران به‌ درستی مدیریت نمی‌شود

طبیعت‌گردی در مازندران به‌ درستی مدیریت نمی‌شود
استاندار مازندران گفت: طبیعت‌گردی در مازندران به‌ درستی مدیریت نمی‌شود و با توجه به جنگل‌هایی که در استان وجود دارد باید طبیعت‌گردی به‌ عنوان محور توسعه‌ای گسترش یابد.

طبیعت‌گردی در مازندران به‌ درستی مدیریت نمی‌شود

استاندار مازندران گفت: طبیعت‌گردی در مازندران به‌ درستی مدیریت نمی‌شود و با توجه به جنگل‌هایی که در استان وجود دارد باید طبیعت‌گردی به‌ عنوان محور توسعه‌ای گسترش یابد.
طبیعت‌گردی در مازندران به‌ درستی مدیریت نمی‌شود

بازار بورس

افق